Efektywność EMS

Efektywność metody EMS jest niezaprzeczalna. Już 20 minutowy trening EMS odpowiada 60-90 minutowej sesji treningowej w tradycyjnej siłowni! Dlatego też wystarczą tylko 2 treningi EMS w tygodniu, aby cieszyć się efektami trzy razy szybciej  niż przy standardowych formach treningu. W związku z czym prędzej osiągniesz założone cele.

Podczas treningu EMS angażujesz do 90% włókien mięśniowych, a tego standardowy trening nie zapewnia.

Elektrostymulacja ukierunkowana jest na partie problematyczne. Dzięki temu możemy pracować nad tymi częściami ciała, z których najczęściej jesteśmy niezadowoleni. Co ważne, badania dowodzą, iż kobiety straciły w talii i biodrach średnio 1,5 cm, a o 2,3 cm zmniejszył się obwód brzucha u mężczyzn. Pamiętaj, że jeden trening trwa tylko 20 minut. Pozwala na to właśnie doskonała efektywność metody EMS.

Nie zastanawiaj się dłużej tylko skontaktuj z nami. Zapraszamy.

Tradycyjny trening Justfit EMS Technology
Czas trwania treningu 60-90 min 20 min
Wymagana częstotliwość treningu 5-6 razy w tygodniu 2 razy w tygodniu
Kalorie spalone podczas treningu 400 Kcal 500 Kcal
Kalorie spalone po treningu Zero 1200 Kcal w ciągu 4-6 godzin
4000 Kcal w ciągu 2-3 dnil
Oczekiwane maksymalne tętno 180 120-130
Widoczne efekty Po 15-20 trainingach Po 4-6 trainingach
Efekt Anty-cellulitowy Nie Tak
Utrata masy ciała 1x około 3x razy szybciej
Spalanie kalorii mierzone podczas treningu Nie Tak
Możliwość śledzenia statystyk treningu online Nie Tak
Darmowy przewodnik żywieniowy online Nie Tak
Możliwość przeprowadzenia treningu grupowego z jednym trenerem Nie Tak
Trener może kontynuować program treningowy z dowolnego miejsca na świecie Nie Tak
Ryzyko kontuzji mięśni Wysokie Bardzo niskie
Ryzyko kontuzji pleców Wysokie Bardzo niskie
Efektywność w walce z nietrzymaniem moczu Nie Tak
Obciążenie dla stawów Tak Nie